MENU
Przejazd kolejowy przy wiadukcie.

Dodał: Wolwro° - Data: 2020-09-09 15:34:54 - Odsłon: 1219
wrzesień 2020


  • /foto/7088/7088073m.jpg
    2005
  • /foto/7088/7088080m.jpg
    2005
  • /foto/7088/7088082m.jpg
    2005
  • /foto/31/31840m.jpg
    2005
  • /foto/31/31842m.jpg
    2005
  • /foto/163/163409m.jpg
    2007
  • /foto/299/299380m.jpg
    2009
  • /foto/299/299382m.jpg
    2009
  • /foto/414/414758m.jpg
    2010
  • /foto/7088/7088072m.jpg
    2012
  • /foto/7088/7088079m.jpg
    2012
  • /foto/4321/4321142m.jpg
    2013
  • /foto/5760/5760990m.jpg
    2015
  • /foto/6467/6467835m.jpg
    2016
  • /foto/7166/7166281m.jpg
    2016
  • /foto/6332/6332302m.jpg
    2016
  • /foto/6496/6496772m.jpg
    2016
  • /foto/8938/8938570m.jpg
    2016
  • /foto/6503/6503570m.jpg
    2017
  • /foto/6503/6503580m.jpg
    2017
  • /foto/6742/6742919m.jpg
    2017
  • /foto/6742/6742995m.jpg
    2017
  • /foto/6743/6743024m.jpg
    2017
  • /foto/6743/6743044m.jpg
    2017
  • /foto/7175/7175395m.jpg
    2017
  • /foto/7175/7175399m.jpg
    2017
  • /foto/7175/7175417m.jpg
    2017
  • /foto/8142/8142158m.jpg
    2017
  • /foto/6900/6900453m.jpg
    2017
  • /foto/6926/6926947m.jpg
    2017
  • /foto/6964/6964703m.jpg
    2017
  • /foto/6991/6991662m.jpg
    2017
  • /foto/7028/7028315m.jpg
    2018
  • /foto/7029/7029752m.jpg
    2018
  • /foto/7122/7122858m.jpg
    2018
  • /foto/8209/8209638m.jpg
    2019
  • /foto/8209/8209649m.jpg
    2019
  • /foto/8217/8217487m.jpg
    2019
  • /foto/8279/8279012m.jpg
    2019
  • /foto/10240/10240088m.jpg
    2020
  • /foto/10273/10273685m.jpg
    2020

Wolwro°

Poprzednie: Cmentarz przykościelny Strona Główna Następne: Kościół NMP Królowej Polski


Mmaciek | 2020-09-09 17:18:19
To są te słynne tory, które rzekomo blokują budowę tramwaju na Jagodno. Dla mieszkańców to dramat, dla urzędników wygodny pretekst do zaniechania inwestycji...
Lekok | 2020-09-09 18:30:55
Dziwię się, że nie znaleziono innego rozwiązania...
SP32 | 2020-09-09 21:07:09
Jest to rzeczywiście podwójny problem - techniczny i formalny. Dziwne jest natomiast, że przed planami wybudowania tramwaju nikt nie próbował poważnie zastanowić się nad tym.
Petroniusz | 2020-09-09 21:22:48
Sosnowiec, skrzyżowanie torów kolejowych z tramwajowymi - .
Petroniusz | 2020-09-09 21:25:17
Nie wiem dokładnie na czym polega ten problem ze skrzyżowaniem torów, ale nasuwa mi się piękna myśl Einsteina: "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić, aż znajdzie się taki jeden, który nie wie, że się nie da, i on to robi." Potrzebny jest tam właśnie taki, który nie wie, że się nie da.
SP32 | 2020-09-09 22:21:20
1. Formalny - PKP PLK nie dopuszcza takich skrzyżowań, a jest zarządcą linii nr 285, której sytuacja dotyczy. Plany budowy linii tramwajowej nie były konsultowane z wyprzedzeniem z PKP PLK, ktoś chyba liczył, że jakoś to będzie. 2. Techniczny - patrząc na światło tego wiaduktu to dla spełnienia warunków przeprowadzenia linii tramwajowej jej tory prawdopodobnie wymagają obniżenia niwelety względem drogi, co nie będzie zgodne z niweletą linii kolejowej.
SP32 | 2020-09-09 22:32:00
Jeszcze odnośnie przytoczonej myśli Einsteina to wybaczcie, ale współczesna kolej w Polsce i nie tylko nie zajmuje się rozwiązywaniem problemów, ale ich hurtowym wymyślaniem. Czy ktoś jeszcze miał w tym temacie wątpliwości?
Wolwro | 2020-09-10 20:17:17
Wymyśliłem taki patent :) Gdyby obniżyć teren torowiska tramwajów, to dla torów kolejowych można by zastosować coś w rodzaju mostu zwodzonego :)
Trójgarb | 2020-09-13 19:45:56
Jest szansa, że przerzucą tory na wiadukt, bo jest tam z potrzebnej strony miejsce na tor i dobudowę nasypów? Czy miasto prowadzi rozmowy z PKP w tej sprawie?
Mmaciek | 2020-09-14 09:37:29 | edytowany: 2020-09-14 11:51:10
Szans na razie nie ma. Z tego co wiem temat stoi w miejscu. Dla miasta taka sytuacja jest wygodna, bo zaniechanie inwestycji można łatwo zwalić na PKP. Z kolei PKP nie ma żadnego w tym interesu i ze swoich środków nic nie przebudują. I mamy błędne koło. Niestety przez opór urzędników wiele inwestycji tramwajowych zostało zaniechanych lub przesuniętych sporo w czasie. Szkoda, bo na tramwaje są dostępne duże środki unijne.
Trójgarb | 2020-09-14 10:03:16 | edytowany: 2020-09-14 10:03:47
Czytałem, że PKP jest pozytywnie nastawione do wykorzystania wiaduktu po dobudowaniu nasypów. Nie pierwszy to przypadek, kiedy władze Wrocławia działają przez zaniechanie na szkodę wrocławian, bo sprawa mogła być rozwiązania podczas przebudowy wiaduktu.