MENU
Peron stacji Świdnica Przedmieście po w zaawansowanym stadium modernizacji czeka na powrót wiaty.

Dodał: Adrian Henszel° - Data: 2021-09-12 17:26:26 - Odsłon: 741
26 lipca 2021


  • /foto/328/328895m.jpg
    1897 - 1902
  • /foto/311/311766m.jpg
    1906 - 1907
  • /foto/9426/9426179m.jpg
    1907 - 1910
  • /foto/7847/7847386m.jpg
    1910 - 1915
  • /foto/34/34485m.jpg
    1910 - 1920
  • /foto/268/268986m.jpg
    1910 - 1920
  • /foto/5712/5712334m.jpg
    1942
  • /foto/4357/4357027m.jpg
    1994
  • /foto/4357/4357028m.jpg
    1994
  • /foto/230/230914m.jpg
    2007
  • /foto/262/262965m.jpg
    2007
  • /foto/162/162170m.jpg
    2007
  • /foto/203/203593m.jpg
    2007
  • /foto/204/204421m.jpg
    2007
  • /foto/291/291656m.jpg
    2008
  • /foto/224/224152m.jpg
    2008
  • /foto/224/224154m.jpg
    2008
  • /foto/226/226713m.jpg
    2008
  • /foto/266/266637m.jpg
    2008
  • /foto/288/288471m.jpg
    2009
  • /foto/3804/3804680m.jpg
    2009
  • /foto/333/333939m.jpg
    2010
  • /foto/369/369716m.jpg
    2010
  • /foto/429/429124m.jpg
    2011
  • /foto/430/430116m.jpg
    2011
  • /foto/437/437170m.jpg
    2011
  • /foto/8238/8238303m.jpg
    2012
  • /foto/3532/3532802m.jpg
    2012
  • /foto/3532/3532882m.jpg
    2012
  • /foto/4550/4550576m.jpg
    2013
  • /foto/5407/5407257m.jpg
    2015
  • /foto/5407/5407258m.jpg
    2015
  • /foto/5407/5407259m.jpg
    2015
  • /foto/8238/8238781m.jpg
    2015
  • /foto/9040/9040014m.jpg
    2015
  • /foto/8238/8238785m.jpg
    2017
  • /foto/8238/8238778m.jpg
    2017
  • /foto/7572/7572344m.jpg
    2018
  • /foto/7572/7572447m.jpg
    2018
  • /foto/9862/9862567m.jpg
    2019
  • /foto/8222/8222726m.jpg
    2019
  • /foto/8222/8222727m.jpg
    2019
  • /foto/8229/8229866m.jpg
    2019
  • /foto/8238/8238295m.jpg
    2019
  • /foto/8483/8483433m.jpg
    2019
  • /foto/8981/8981250m.jpg
    2020
  • /foto/9138/9138840m.jpg
    2021
  • /foto/9139/9139995m.jpg
    2021
  • /foto/9268/9268926m.jpg
    2021
  • /foto/9268/9268936m.jpg
    2021
  • /foto/9268/9268938m.jpg
    2021
  • /foto/9479/9479334m.jpg
    2021
  • /foto/9479/9479336m.jpg
    2021
  • /foto/9479/9479341m.jpg
    2021
  • /foto/9479/9479358m.jpg
    2021
  • /foto/10206/10206004m.jpg
    2021
  • /foto/9585/9585377m.jpg
    2021
  • /foto/9585/9585403m.jpg
    2021
  • /foto/9719/9719038m.jpg
    2022
  • /foto/9800/9800982m.jpg
    2022
  • /foto/9800/9800985m.jpg
    2022
  • /foto/9903/9903339m.jpg
    2022
  • /foto/9903/9903342m.jpg
    2022
  • /foto/9903/9903349m.jpg
    2022
  • /foto/10643/10643082m.jpg
    2023

Adrian Henszel°

Poprzednie: Stacja kolejowa Świdnica Przedmieście Strona Główna Następne: Stacja kolejowa Świdnica Przedmieście


Tomen | 2021-09-12 18:10:52
Teren budowy więc teoretycznie nikt nie powinien się tam kręcić, ale mimo wszystko te zbrojenia to powinni zabezpieczyć.
moose | 2021-09-12 18:22:02
Dokładnie. Ktoś jest niespełna rozumu zostawiając takie "pułapki".
Ryszard Kumorek | 2021-09-12 18:33:20
A co to, wiata będzie?
Adrian Henszel | 2021-09-12 18:35:39
Może to być szok, ale ostatnio sporo zabytkowych wiat się remontuje i zachowuje.
Tomen | 2021-09-12 18:41:08 | edytowany: 2021-09-12 18:41:21
I dworców, więc mogliby pójść za ciosem i go wyremontować, choć przed uruchomieniem połączeń nie zdążyli by tego zrobić.
Adrian Henszel | 2021-09-12 18:51:24
Problem dworców jest zdecydowanie bardziej złożony - właściciel czyli PKP S.A. zamiast dążyć do tego by powierzchnia na ich obiektach była możliwie dobrze wykorzystywana i zachęcać potencjalnych najemców wrzucają czynsze nie zawsze mające coś wspólnego z realiami więc obiekty po remontach stoją puste przez wiele lat lub nigdy nie są wynajmowane, przez co zarządcy excele się nie zgadzają więc obarcza kosztami utrzymania pustego obiektu na przewoźników kolejowych - bo to w końcu ich pasażerowie teoretycznie korzystają z ich powierzchni. Kolejna kwestia to to, w jakich miejscach i o jakim potencjale przewozowym się dworce remontuje, a jakie o dużo większym potencjale stoi zapomniane od lat. No i finalnie sprawa tego ile czasu dziś spędza się na dworcu - w dużej mierze są to szybkie przesiadki do kilku minut i przychodzenie na pociąg w ostatniej chwili więc wykorzystanie dworca i jego usług do niezbędnego minimum.
moose | 2021-09-12 18:56:08
Przykładem "misia" jest nasz wałbrzyski Dworzec Główny, choć dziś z kieszeni do kieszeni płaci PKP Cargo które wyniosło się z budynków przy lokomotywowni na ul. Żelaznej, ale na etapie wykonawczym nie uwzględniono żadnego z postulowanych przez miasto funkcji - przygotowania dla wypożyczalni rowerów, czy małego obiektu-wystawy pamiątek wałbrzyskiej kolei.
Adrian Henszel | 2021-09-12 19:05:00
Inne świeże przykłady to Imbramowice - moim zdaniem hit-typ - stacja nieprzesiadkowa, kawałek od miejscowości - domyślnie pasażerowie przyjadą autem, zaparkują i na pociąg. No i dlatego mamy piękną poczekalnie, kilka pustych lokali i zamiast 12 miejsc parkingowych 8.
Adrian Henszel | 2021-09-12 18:33:29
Popieram, zwłaszcza, że teren nie był zbyt ambitnie zabezpieczony, a po zamorku podejrzewam że światła za wiele nie ma.